Tack för en underbar eftermiddag & kväll. Melodifestivalen med god mat & snacks..

Det har varit en riktigt mysig eftermiddag.. Kom ut till masmo vid fyra tiden idag och bråkat och busat massa med William. Satt och pratade en sväng med Uffe och umgåtts med dom andra. Det var skönt att komma hit och hinna spendera lite tid tillsammans och inte bara hej och hej då liksom. Underbara Lena ställde sej i köket och gjorde petits choux till mej eftersom jag längtat efter det så mycket. Till middag blev det kött, pommes och sås. Och till efterrätt körde vi på dipper, chips, gurk & morotsstavar. Både nyttigt och inte nyttigt, haha ! Nu har jag tryckt i mej godsaker för en vecka framöver, jag har så ont i magen efter allting. Imorgon får det blir en extra runda med vovvsingen kanske, fniss!



Kvällen har spenderats i soffan tittandes på Melodifestivalen. Jag hade dock hoppas på att antingen EMD, Måns eller Alcastar skulle vinna, men vem som helst var bättre som vinnare än Caroline Af Ugglas för det hade verkligen bara varit pinsamt ifall hon skulle representera sverige i den stora finalen.. Satt verkligen och räknade poängen där i slutet och hade ont i magen över att kärringen kunde ha vunnit, men icke då och tur var det..

Har inte så stor motivation till att skriva mera för ikväll nu, jag känner mej lite tanksprid och kluven kring en sak. Jag vet faktiskt inte hur jag ska göra för hur jag än vrider och vänder på det så blir jag inte nå klokare. Hur mycket är det värt att kämpa när det känns som om att man får mycke mindre tillbaka än vad man ger? De är det som är frågan..

Ska sitta och prata en liten stund till med Lena, sen blir det nog sängen som gäller.

Nattinatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0