Nu säger jag godnatt..

Farit fram och tillbaka under kvällen.. Kunde inte hålla mej utan åkte och hämtade ut packetet innan ja åkte hem en snabbis till min stora besvikelse. Väskan och jackan får skickas tillbaka på stört, väskan såg jätte konstig ut och var extremt liten, inte ens min dator fick plats och då försvann halva poängen. Och jackan var en lång jävla rock som var vinter fodrad och det var inte riktigt vad som framgick i beskrivningen på jackan, tråkigt för den var skit snygg.. Lite små besviken faktiskt men skjortan satt perfekt och fick hängas in i garderoben på momangen.. Måste kolla hur jag gör för att skicka tillbaka grejorna för det är nytt för mej och har aldrig gjort det tidigare. Slängde i mej lite mat och hoppade på första bästa buss efter det till Cissi, så det är var jag är nu. Tagit medecinen inför tandläkaren imorgon så allting snurrar helt flummigt just nu, sitter och skrattar åt allting för stunden precis som förra gången jag tog dom. Men det är nog dags att säga godnatt nu, ska titta klart på sex and the city, ligga och flumma med cissi och vänta på att herr S ska ringa..

vi hörs efter tandläkaren imorgon.

PussochKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0