Posetiva besked.

Vad ingenting fungerar på morgonen när jag inte får ta min dusch, haha! Men jag kom upp och satt lite halvdöd vid kökdsbordet en stund innan det var dags att göra sej i ordning och gå till bussen. Var i nacka forum och lämnade in datorn på tre och sen var det raka vägen in till stan och INDISKA, var en helt underbar butikschef och vi klickade direkt. Skulle egentligen ha suttit där i 20 minuter en halvtimme kanske, men vi satt och pratade i nästan en timme och allt kändes verkligen toppen. Jag fick praktikplatsen och börjar på måndag klockan 10.00. Så kul! Kommer få ett rullande schema så kommer vara med på både öppning, stängning och mellan tiderna, passar mej perfekt. Sprang in en snabbis på Scorett och hittade ett par favoriter till skohyllan, dom måste jag helt klart ha !

Sitter på saltsjöbanan påväg ut till Fisksätra nu. Ska träffa Marianne arbetskonsuleten och fixa alla papper till praktikplatsen, få iväg min CV till lite jobb eftersom jag fortfarande måste söka jobb och sen bär det av hem till AC !

Åh, jag är så glad! Det känns verkligen toppen att få komma igång igen, ha ett jobb att gå till och allt sånt. Nu ska jag boka in ett möte hos hyresvärden eftersom jag kan visa upp att jag har en dokumenterad sysselsättning så snart har jag min egna lägenhet oxå. Kan nog inte beskriva i ord hur mycket jag längtar. Få gå på IKEA och alla andra inredningsbutiker och hitta prylar till hemmet. yeah..

Hur mår ni idag? Har ni haft en bra start på dagen?

Dagens outfit;
Svart kofta - H&M
Svart t-shirt - H&M
Jeans - J.L
tuskosblå sjal - Bertoni
Skinnjacka - JC
Väska - H&M
Svarta boats - Scorett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0