shiit.

Oj, jag är helt slut nu. Har skrivit 3,5 A4 - papper nu om min resa i livet, nu känns det som om att bokstäverna bara rörs ihop som en torktummlare och det är mycket minnen som kommer fram. Mycket som man bara försökt förträngt och ska få ner i ord igen. Händelser, platser och stunder. Jaa, det är nog väldigt nyttigt för mej, men nu får det vara stopp för ikväll för jag orkar inte mera, jag måste få lite tid att tänka. Det känns som om att jag lämnar ut mej själv väldigt mycket, för det är inte alls många som vet om allt det här om mej. Men som sagt, jag ska vara anonym och det är för en god sak.  Jag ska krypa ner i sängen och titta på andra avenyn nu tänkte jag så får jag fortsätta skriva imorgon på lunchen.

Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0