Snart ser jag ut som ett larm eller en galge !

Jag är trött. Nej trött räcker inte, jag är död. På rasten på praktiken idag började jag till och med gråta för att jag var helt slut. HAHA, jag vet inte vad som hände men jag kände mej bara så trött och ville bara gå hem. Patetiskt egentligen men tårarna bara sprutade. Töööönt man är !

Dagen har sett ut som dom flesta på praktiken. Larmat kläder och galgat dom. Stod i kassan efter lunch och på eftermiddagen var jag lite på heminredningen innan jag gick hem. Åkte hem till AC efter praktiken och totaltdäckade typ, nejdå men vi låg i varsin sida av sängen och pratade. Det var riktigt mysigt. Nu har jag precis kommit hem, slängt i mej lite käk som mormor fixade och fick hjälp med att skicka tillbaka jackan och väskan som var på tok för fel för mej.

Ska trycka i mej en semla och sen är det kudden som gäller, god natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0