Snöig torsdag i stockholm !

Tjenixen..

Hur mår ni idag? Och hur har eran dag varit? Jag mår prima och är på strålande humör, lite små trött som vanligt men något allvarligare än så är det inte. Dagen har varit bra, hade praktik mellan 9 - 15:30. Idag har jag väl gjort som dom andra dagarna, plockat upp varor, larmat massa kläder, exponerat kuddar i butiken. Skönt med kort vecka, är ledig imorgon pga att jag ska till tandläkaren så idag börjar min helg. weheejj..  Ska faktiskt blir riktigt skönt efter den här veckan med helg nu. Nu sitter jag hos Ac, vi möttes upp efter praktiken och jag blev bjuden på en otrolig god middag, Köttgryta. Funderar på om jag ska ta mej ork till att åka förbi matberget på hemvägen och hämta ut mitt packet som kommit..  åååh, spännaden att testa ifall sakerna passar.


Dagens outfit;
Skjorta - MQ
Linne - Carllings
Crocker jeans - JC




Nu är mjukis kläderna på och jag ska fortsätta vara ltie social med madam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0