sunday...

Min plan om att gå å lägga sej i tid för att komma upp i morse gick inte riktigt som planerat. Låg och pratade med S några timmar i natt så jag somnade inte förens vid 5-6 tiden.. Hade ställt väckar klockan på 10 så jag kunde gå ut med hunden, men när jag kom in efter promenaden var jag på tok för trött för att gå upp så vovvsingen joinade mej i sängen så låg vi och sov tillsammans till kvart i tre.. Var ute på en lång promenad, fixade till i köket och tog ett låångt skönt bad med sällskap av S i telefon. Dagen såg ut som gårdagen ungefär så med andra ord har jag inte gjort ett piss utan bara slappat hela dagen.

Rörde på mej ifrån masmo vid 6 snåret för att åka hem till AC och käka lite middag och prata lite skit. Det serverades nudelwok med lax och jag åt som en galning i vanlig ordning när hon lagar mat. Vi satt och pratade om min lägenhet som jag ska ringa om i veckan och jag håller verkligen alla tummar jag har att det inte kommer dröja allt för länge. Just nu är en vecka alldeles för länge, men att det inte ska ta mera är 2 månader. Hursomhelst, vi diskuterade om vilka basic saker som behövs från början i en lägenhet och jag kände lite lätt hur svetten började rinna i pannan. Det är mycket som man inte tänker på och inköpslistan blev galet mycket längre än vad jag trodde. Men det blir bra i slut ändan, och man får väl ta sakerna lite i pö om pö och börja med det absolut viktigaste liksom.

Kom hem för en stund och sitter vid köksbordet och kollar när jag ska ta bussen imorgon m.m. Ska krypa ner i sängen och sova strax för hur mycket jag än sovit den här helgen så är jag galet trött. Imorgon börjar allvaret och jag bara längtar, det ska verkligen bli så härligt och roligt ! Men... Vad sjutton ska jag ha på mej? Måste ta en titt innan sängen kallar för jag orkar inte springa runit imorgon bitti som en förvirradtok och leta efter vad jag ska ha på mej, tror dom flesta jeansen ligger i tvätten så jag får boka in en tvätttid i veckans planering. Men skjorta och jeans är väl ett bra alternativ första dagen, inte för uppklätt men inte för vardagligt?!


Ifrån tidigare idag när jag badade, tog in datorn så jag kunde lyssna
på musik och passade på att ta en bild samtidigt.



God natt på er, så hörs vi imorgon bitti innan jag sticker..

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag älskar killar i skjortor! Det blir jättefint!



Ps. Jag gillar dem utan skjorta också dregel

Hihi

2009-03-08 @ 23:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0