sunday.

Vilken slappis dag det varit.. Mötte upp Sandra vid åhlens och vi satte oss på vårat stammis ställe och tog en fika. Dock blev det en snabbis den här gången för jag var så otroligt seg och trött. Kanske ska åka till hennes jobb på torsdag och luncha tillsammans. Åkte hem till mormor efter och hämtade kläder inför imorgon, datorn och bytte skor och sen gick jag och handlade för kvällen. Vi bunkrade upp med chips, dipp och dricka framför tv:n. Nu ligger madam och sover brevid mej här i sängen och jag har precis suttit och kollat igenom alla bilder ifrån gårdagen, haha ! Ska nog krypa ner under täcket och titta klart på beck filmen som går, sen blir det att sussa så jag orkar upp imorgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0