Tack för en mysig middag hjärtat!

Började dagen med att åka ut till Fisksätra och gå på jobbsökar kursen. Sista dagen imorgon och det känns riktigt bra. Vi började med att träffa en hälsokonsult som skulle gå igenom sömn, kost och motion. Och det var väl det bästa som den här kursen har gett mej. Stundvis var det riktigt intressant att höra vad hon hade att säga om en del saker. Sen var det raka spåret in i dator salen för att söka jobb, men man märker att alla är trötta på det här och att det inte blir så mycket gjort. Jag plockade istället upp min dator och satt och kollade på massa bilder och var inne på msn. Fick ändå iväg min CV till 4 jobb och sen fick vi gå en kvart tidigare. Gjorde sällskap med ena tjejen som går där till bussen och åkte hem till mormor för att käka.

Pratade igenom kryssning med älskade Sanna och dag två har jag en hel del att skämmas över, men som sagt. Det som hände på båten stannar på båten oxå. Var skönt att prata med henne och vi kanske skulle ses över en fika någon dag i veckan. Cissi ringde sen så jag pallrade mej ner till bussen och åkte hit. Nu sitter jag vid matbordet och har precis ätit en underbart god middag som madam tillagat. Taccos, och jäklar vad jag åt.. Nu tänkte vi gå ner till Där med pasta i centrum och ta ett glas vin innan jag åker hem. 

tjingeling..   


Körde en slapp outfit idag;
Luvtröja - Champion
t-shirt - JC
Jeans - Levis
Keps - H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0