Tandläkaren !

Efter sex bedövningssprutor, lugnande medecin och lagat två hål mår jag skit för stunden och äntligen kommit hem. Blev lika dåligt som förra gången utav dom här jävla tabletterna, men det är ända alternativet för att jag ens ska våga gå dit och öppna munnen utan att drabbas utav panik. Nu är allting fixat för den här gången och  jag behöver inte gå dit på ett år, eller nio månader så jag hinner gå dit en sista gång innan det börjar kosta för mej. Krypet ner under täcket i mormros sängen och tänkte försöka sova 2-3 timmar ihopp om att jag mår bättre sen.

Eftermiddagens planer blir att fylla i lite papper till socialen, försöka hitta några okej jobb att skicka in mitt CV till och sen ringa till tre och fråga vad sjutton dom håller på med, fick räkning därifrån igår och den var på tok för hög, dom har skickat ut en räkning på båda datorerna trots att jag inte har den gamla kvar och glömt lägga in rabatten på den nya. Det är inte mycket som går rätt till på det företaget märker man, men jag får ringa och ställa allting till rätta för jag vägrar betala mer än vad jag ska. Ska försöka klura ut hur man skickar tillbaka jackan och väskan oxå, men det får jag nog be mormor om hjälp..

Nej nu ska jag stänga på en film på datorn att somna till !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0