That´s my baby !

Det finns inga ord på den här världshistorien som kan beskriva hur mycket du betyder och jag älskar dej hjärtat. Jag är lycklig lottad som fått dej som min vän och dela all glädje och sorg med här i livet. Att fått följt med på din resa dom senaste månaderna har både varit en stor lärdom för framtiden men oxå ett fantastiskt "äventyr". Jag har lärt mej så mycket på den här tiden om saker jag bara trott varit en hemskdröm för vissa. Att få se din kamp i livet hur du kämpar varje dag till att nå dina mål gör mej så fruktansvärt glad. Du valde att kämpa vidare och inte ge upp och jag är så tacksam för det. Jag kan hata dej som pesten i visa stunder men älska dej desto mer andra stunder, men det är det som kallas riktig vänskap - Att se till varandras bästa och våga säga till om något är fel.. VI har många år och minnen bakom oss, faktiskt hela mitt liv och desto fler ska det garanterat bli. Du är och kommer alltid förbli min bästa vän för ingen kille i världen kan ersätta den plats du har i mitt hjärta och det du ger mej dagligen i livet - trygghet, styrka, glädje, trohet och så mycket mera.. Du är fantastisk och jag älskar dej. Jag tycker inte om att helgon förklara andra person för det blir lite smått patetiskt och  små löjligt, men du är verkligen speciell.




Mitten bilden är ifrån när Cissi var i Florida på träningsresa och tar några steg ner för trappar,
ingen är mer stolt än jag. Kämpa på tjejen för du kommer fixa det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0