Tröööött..

Äntligen hemma nu! Mina fötter gör fruktansvärt ont och jag är så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Igår när jag gick och la mej var det som om att jag var FÖR trött för att somna, jag kunde verkligen inte komma till ro först utan låg och vred och vände på mej ett bra tag. Efter lunchen idag började jag med att larma och fylla på med gardiner ute i butiken, plockade upp lite andra varor och märkte om en del saker. Efter praktiken tog jag en snabb runda på stan som ja sa att jag skulle göra, men var ingen höjdare med det här jäkla vädret vi har. Var inne på PUB huset och när jag gick igenom en av dörrarna började det pipa hysteriskt och jag blev lika nojig som varje gång, dom kikade igenom min väska och sa att det varit fel på larmet under dagen så jag fick gå igen. Men det är ändå pinsamt för folk tittar ju som sjutton och undrar vad som pågår.  Lanza´s hårprodukt Urban Moldin Paste fick följa med  hem och som är enligt mej den bästa produkten för att styla till håret. Ger en frisk och fräsch look som fungerar på både blött och torrt hår. Kört den i två års tid nu och tänker fortsätta med den minst lika länge till så länge det är den här frisyerna som gäller. Skönt att behöva slippa blanda in massa spray och annat tjaffs.  



Mormor står vid spisen nu och lagar mat, laxfilé med potatis och sås.. Tänkte lägga mej uppe på sängen efter maten och vila en timme, men risken är nog stor att jag somnar och får svårt att somna i kväll. Men egentligen gör det inte så mycket eftersom jag har sovmorgon tomorrow. Måste ändå försöka komma upp någerlunda i tid för jag ska ringa hyresvärden och sen ett annat samtal. Nu börjar maten komma fram på bordet så vi hörs senare..

Dagens outfit;
Mörka levis jeans - Levis store
Turkos t-shirt - H&M
Svart kofta - HM
Turkosblå sjal - Bertoni
Vita höga nike skor - Scorett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0