soffpotatis.

Ååh, idag har det inte blivit många knop gjorde förutom att jag varit ute med vovvsingen några gånger och varit till affären en snabbis och det har varit så skönt. Jag har fått tid för mej själv, fått ladda upp batterina utan att slippa känna den här rastlösheten i kroppen, jag tillät mej själv att bara softa en hel dag utan att massa saker var tvungen att hända. Så min bästa vän idag har varit soffan där jag legat med vovven, datorn på magen och telefonen fastklistrad mot örat eftersom den gått varm precis hela dagen. Ibland undrar jag hur livet skulle vara utan sin mobiltelefon, jag skulle nog gå runt med en liten lätt panikkänsla hela tiden då. Men det är viktigt att kunna stänga av den i perioder oxå, så som när jag åker utomlands, då är det ett måste för mej att lämna den hemma och avstängd eller som när jag hade pojkvän, att stänga av telefonen och bara tillbringa kvällen ensamna och tillsammans är jätte viktigt någon gång ibland. Vi är tillgängliga nästan 24 timmar om dygnet så man måste verkligen ta sej i kragen att göra det. Lagade till lite käk och tittade på melodifestivalen med ena ögat men jag tittade för lite för att kunna kommentera något om kvällen program. Men nästa vecka är det ju final och det ska bli skönt att få ett slut på det här eländet nu för det har pågått så länge.

Var en trevligt kväll igår hos Mr x, men som ni redan visste är jag ju hundvakt och var tvungen att åka hem i tid. Ska ta ut vovven på en sista promenad alldeles strax och sen krypa ner till sängs för det är nog bra ifall jag försöker komma upp i lagom tid imorgon bitti så jag kan lägga mej i tid eftersom allvaret början på måndag. Ska fixa disken och städa undan lite efter helgen innan dom kommer hem imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0