Soft dag, bara solen som fattas !

Hemma en snabbis.. Har käkat och precis duschat nu, ska röra mej in mot stan och träffa en vän alldeles strax. Skulle egentligen varit där vid sju, men eftersom min telefon ringt oavbrutet blev det inte riktigt så. Men bättre sent än aldrig och jag brukar annars alltid vara i tid annars. Vad vi ska göra är lite oklart, men det märker vi. Dagen har varit väldigt soft och härlig. Tog en regäl sovmorgon och hade lång tid på mej i morse att vakna till liv. Gick ner till AC:s jobb och lämnade hemmanyckeln där innan jag tog en snabb lunch på donken och sen var på SOC möte. Var inga konstigaheter den här gången heller, great. Tillbringat dagen sen i stan och bara hängt runt. Livet flyter på och det känns så skönt, det är såna här dagar som jag märker hur härligt livet är. När jag gick inne i stan och såg alla sitta på uteserveringarna med en kaffe och en filt om sej började jag verkligen längta efter att själv göra det. Fika bort en halvdag i trevligt sällskap utan att känna stressen, skönt att det är helg snart och folk är lediga för det är någonting som står på göra listan för helgen! 

Dagens outfit;

Lång kofta - MQ
Linne - MQ
Jeans - JC
Skärp - JC

Grön militärjacka och svarta sneakers till.



Nu måste jag dra, Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0