Osmakligt.

Jag har ju en hel del läsare och min blogg ligger ju ute lite varstans på internet. Jag skriver för min egen skull, för att jag tycker det är roligt och kul att dokumentera om min vardag och funderingar för att sen gå tillbaka och läsa. Jag har skrivit på olika ställen sen jag var kanske i 14-15 års åldern men valt nu att publicera det offentligt. Jag kanske inte har den mest privataste bloggen och skriver mina smaskigaste hemligheter, men ni får ändå följa med mej varje dag med vad jag gör och tankar& funderingar jag har. Som jag skrivit tidigare tycker jag det kan vara knepigt och ibland svårt att veta vad man kan skriva och inte skriva för att det inte ska bli allt för privat och folk jag inte har en aning om vilka ni är där ute som läser, men det är en hårfin gräns ibland. Nu har en 66 årig farbror hittat min blogg och jag blir faktiskt sjukt äcklad utav det hela, han kommenterade den såhär;

"Hej Daniel.
Söta rara DU var rädd om dej.
Jag har haft tur, nu är jag gammal, men tänk om väggar kunde tala. Jaa, ja.
Du kommer att få många löften, som bara blir det. Du blir besviken, lessen o arg. Men DU är aldrig ensam,det finns alltid någon att tala med.
Att knulla är skönt, numera vill jag träffa killar som är aktiva, det passar mej mycket bra. Och det lyckas.
Daniel, var rädd om dej!!! Lycka till i ditt fortsatta sökande. Puss o Kram"

Det känns faktiskt ganska skrattretande att problem här i livet skall lösas med knullande. Vad tänker du med? Jag vet att det inte gör det och det känns näst in på lite roligt att han tror att han ska försöka ragga på mej för att jag har en dålig dag och känner mej lite nere. Jag har vänner att prata med när jag själv väljer att göra det, så att lösa en dag som denna med lite knullande går fet bort. Att få det låta som om att han skulle ha en trygg famn som kunde ta hand om mej, nej tack. Handlar allting om glitter, glamour, sex och festande i den här ytliga bög världen? I sånna fall vill jag inte vara delaktig utav den längre, för jag ser på livet med så mycket mer. Jag älskar att festa, vara ute på krogen, umgås med mina vänner och göra ytliga saker ibland, men det finns så mycket mera än bara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0