himlen till helvetet.

Läkarbesöket gick smidigt och fort så vi kom iväg till forum väldigt snabbt. Agerade mest smakråd åt Cissi idag och det hittades många godbitar som fick följa med hem i påsen. Själv hittade jag en hel del saker oxå bland annat en jätte fin kofta, skor, och lite tröjor men blev bara ett par marinblåa chinos som fick följa med mej hem. Vi tog en stå upp fika med en cigg utomhus mitt upp i allt innan vi sprang in i nästa butik igen. Latté och cheeskake, jummie! Det är verkligen komiskt hur folk stirrar och tittar när vi två kommer tillsammans, tjejen som sitter i rullstol och bögen, att dom inte ens kan vara lite diskreta! Men som vi säger, det bjuder vi på för har folk inget viktigare för sej så är det väl roligt om vi kan förgyla deras dag, haha! Vi käkade en sen middag på mitt gamla jobb ställe som förut hette Café Cream, men nu har dom bytt namn och det nya namnet la jag inte på minnet. Tog färdtjänst hem efter det och var vi allmänt störda och jätteflummiga, satt och sjöng lite gamla "hits" och skrattade så jag fick ont i magen, tack för en helt undebrar dag hjärtat!

Ringde upp M när jag satt och väntade på bussen hem för att höra hur det var, men det var nog bland det största misstagen jag gjort. Började tokgräla på en gång och fortsatte tills jag kom hem. Nått en punkt nu när det får vara nog, jag vill inte ha någonting med personen i fråga att göra. Jag är trött på att bli sårad och besviken, trött på att det alltid ska bli så här. så tack och hej! Satt och pratade en hel del med mormor efter att vi lagt på, både på gott & ont kanske men det var skönt att få prata ut för en gångs skull.

Ska krypa ner i sängen och försöka slå mej till ro och sussa. Ska upp tidigt imorgon för jag har en interljuv för ett jobb inne i stan på morgonen. Indiska ska jag börja på som bestämt nu på måndag, men ifall jag får ett jobb så tar jag ju självklart det före en praktikplats.

Kameran glömde jag hemma idag så blev inga bilder tagna, men jag ska skärpa mej tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0