fika och bio !

Mötte upp Tobbe vid pendeltåget så tog vi gemensamt tunnelbanan till hötorget för att hämta ut biljetterna till bio:n och efter det gick vi och letade efter ett fik i närheten. Vi satte oss på ett helt okej ställe och jag beställde in en pastasalad och en latte. Det var nog ett år sen vi träffades så vi hade en hel del att prata om så tiden rullade bara iväg och när dom stängde gick vi bara över vägen till ett annat café och satt där tills filmen började. Satt en så jävla het snubbe brevid oss som var perfekt ögongodis att sitta och drägla över, precis min smak men vi var nog inte så smidiga av oss, eller rättare sagt jag var inte det. Men tyvärr var han nog hetro och satt där med sin date, to bad liksom.. But hey, mina ögon blev tillfredställda. ;) hahaha!

 


Vi Såg A Shopaholics Confessions och måste säga att den var riktigt bra. Helsöt film som fick mej att skratta massor. Musiken var toppen och den 1,5 timmen gick alldeles för fort. Läste boken när jag var i Bulgarien i sommras så jag visste vad som hände, men boken och filmen är två helt olika storys kändes det som med vissa saker. Men det är nog svårt att göra precis som i boken men det gör inte så mycket för dom hade fått till det bra i alla fall. Helt klart sevärd film!

När vi gått ut ifrån salongen och skulle gå till tunnelbanan samt pendeltåget gick vi förbi H&M´s skylltfönster och jag hittade ett par solglasögon jag bara ska ha ! Så typiskt efter den filmen liksom. Stod och väntade ett tag tillsammans på tunnelbanestation och Tobbe fick agera fotograf ett tag innan det var dags för oss båda att röra på oss hemåt. Det har varit en super mysig och trevligt kväll. Tack gubben! :) 



Imorgon är det måndag och jag har praktik. Börjar klockan kvart i tio så jag ska strax krypa ner i sängen och läsa lite innan det är dags för att sova. Åååh, nu har det snöat massor idag, jag vill inte ha det här pissvädret mera nu! Jag som verkligen hade hoppats att den sista snön redan kommit för vintern, men nejnej.. Självklart inte! Bajsväder! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0