Herr S fina sång till mej, "Ingen förstår hur dåligt jag mår" hahaha

Nu har jag sovit som en tok från tolv tiden fram till inte allt för länge sen, mår lite bättre men absolut inte bra. Mobilen har legat brevid huvudkudden och ringt, 15 missade samtal och jag har inte hört ett ljud. Jag måste sovit hårt som sjutton.. Ligger fortfarande nerbäddad i sängen, har herr S i telefon och datorn på magen. Kissekatten ligger nere vid mina fötter. Stoppade i mej lite mat för en stund sen, mormor hade lagat en pasta röra med grädde och skinka och det var riktigt gott.
Fixat eftermiddagens planer nu, pratat med tre och fyllt i papprerna till soc. Mormor får hjälpa mej att skicka tillbaka grejorna imorgon, jag orkar inte hålla på med det ikväll! Och samma med jobbsökandet med, det tar jag i morgon.

Ligger i valet och kvalet om kvällens planer. Cissi skulle till Eddy´s med lite vänner och ville att jag skulle titta förbi en sväng men tror inte att jag orkar det. Ska hoppa in i duschen om en stund och ser hur jag känner efter den, men eftersom jag inte är helt på tipp topp kanske det är lika bra att jag stannar hemma ikväll. Blir det utgång blir det alkoholfritt i alla fall, cola och äppeljucie.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0