Vad gör jag uppe nu?

Klockan är nästan halv fyra och jag är fortfarande vaken. Jag borde sovit för länge sen, men jag vet inte riktigt vart den här kvällen tagit vägen. Bytt ut all musik på mp3:n, pratat med en gamla vän på msn och haft saker för mej hela tiden så klockan har bara rusat fram. Nu står i alla fall första alarmet på kvart i nio, måste gå upp för att ringa och sjukanmäla mej och sen står nästa alarm på fem i tio så jag ska ringa hyresvärden. På onsdag blir det praktik igen... Morgon dagens planer är spikade, men det var vi mera om imorgon. Nu ska jag sussa kudden, nattinatt !

Anna & Idde - Chaufför går på hela tiden, texten har sagt så mycket ikväll.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0