6 maj

Jag har fortfarande inte kommit upp ur sängen ännu utan ligger kvar med mina mjukisbyxor och sovtröja på. Jag har legat och sovit  från och till under hela dagen. Eller rättare sagt, dom senaste tre dagarna. Jag förstår inte var all trötthet kommer ifrån, visst blev det sent i natt men jag sov ju större delen av kvällen som var. Men det känns inte som om att ja sovit någonting alls utan jag skulle utan problem kunna lägga mej ner och sova lite till.  Hur som helst ska jag fixa lite mat och äta nu för att sen ta en låååång välbehövlig dusch! Ska ta upp mobilen och ringa någon vän i hopp om att det blir en fika ikväll någonstans, jag måste komma ut och andas lite frisk luft och se någonting annat än dom här fyra väggarna med nerdragna persiener för fönstrerna. Usch vad deprimerande det lät, men jag har bara varit trött.. Ingenting annat.
 
Riktig sommar bild, blir då glad av att se den!
Finafina Adam och jag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0