ÄNTLIGEN FREDAG !

Hemma en jättesnabbis för att käka lite, byta om och lämna väskan hemma.. Ska alldeles strax springa iväg till bussen igen för nya äventyr ikväll, jag vägrar somna efter maten ikväll igen. hahah, fniss ! Det blir nog lättare när man fått in rutinerna och kroppen vant sej. Jag är ju som sagt va inte någon morgon människa och när jag kommer hem kan ajg inte hålla ögonen öppna uta ligger och sover en eller två timmar och sen går det bara inte och somna igen när jag borde sova egentligen. JAg är en kvälls och nattmänniska, punkt sluut !

Jaaa nu är det äntligen fredag och helg. Gud såååå jag har längtat efter det här, det ska bli skönt med två dagars ledighet faktiskt. Det har varit en tuff vecka med massa tidiga morgonar, sena nätter och långa telefonsamtal på kvällarna (fast det har bara varit mysigt, supermysigt), lära sej nya saker och fixat med allt pappers göra. Men det har varit kul. Jag är nöjd med mej själv att jag kommit i tid varje morgon och fixat det galant. Egentligen skulle jag ha åkt ut till masmo ikväll för att spendera kvällen, men lillen hade fått magsjuka och jag kände mej inte så speciellt sugen på att åka dit och bli sjuk då så istället ska ja träffa Sanna. Det var evigheter sen vi sågs så det blir kanon. Det blir nog lugnt, eftersom jag inte får dricka någon alkohol pga av pencelinet just nu tar vi en myskväll hemma med massa prat istället, det blir klockrent!

Idag har det varit riktigt segt på jobbet.. Jag gick och räknade timmar, minuter och sekunder på eftermiddagen för att få gå hem. Men det har gått bra som vanligt och dom är super nöjda med mej. Börjat prata mera med dom andra i personalen och vi kommer bra överrens så det känns jätte skönt. Det kan ju vara lite små jobbigt att komma till en helt ny plats utan att känna någon överhuvudtaget ibland, men som sagt har det gått bra. Jag blir verkligen helt kär i gamla tanter och farbröder, tanterna kan inte måla läpparna utan har läppstift i hela ansiktet och blir så glad för att man pratar en sekund längre än vad dom är vana med kanske och farbröderna är helt underbara dom oxå. Fast, jävlar vilket humör vissa av dom oxå kan ha. Skäller, gapar och skriker för minsta lilla sak.. Men bortsett från det är dom verkligen supersöta. åååh..

Nu ser jag på klockan att jag måste rusa iväg, ha en fin kväll allihopa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0