Designa din egen skjorta eller piké !

Jag har alltid haft problem med att hitta skjortor och t-shirtar som sitter bra. Antingen har dom varit alldeles för stora eller precis på gränsen till för små. MQ´s skjortor kan jag ha och dom har blivit av en stor favorit hos mej, dom är snygga, sitter bra och har bra kvalete. Det tråkiga med MQ är dock att dom flesta har lika dana plagg som än själv, det är svårt att sticka ut och hitta sitt eget. Men nu är problemet löst.. Tack vare  Robin är det löst nu, han tipsade mej om en sida på nätet där du kan "sy din egen skjorta" och det låter helt fantastiskt. Du väljer typ, storlek och detaljer alldeles själv. Sen är det 3-4 veckors leverans tid innan du får hem skönheten. Och inte nog med att det bara är skjortor, du kan även få din egen piké t-shirt  syd efter dej själv. När pengarna trillar in på kontot i slutet av månaden är det här någonting jag helt klart ska testa. Blir jag nöjd med resultatet vet jag vart jag ska vända mej för att få tag på bra skjortor i framtiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0