:(

Vilken jävla piss dag det är! Jag är på grymt dåligt humör och det har suttit i hela dagen. Det räckte ju inte med att jag
försov mej i morse och var helt uppstressad när jag kom till praktiken, utan det har varit riktigt skit väder med massa regn ute under hela dagen.. Sura kunder och tiden gick bara sjukt segt. Jag har inte tröttnat på själva praktiken, utan jag har mer tröttnat på att gå runt arbetslös och arbtea gratis fast man gör allting som en anställd gör. Okej visst, ROM byggdes inte på en dag och det kanske blir något bra utav det hela efter praktiken är slut. Men jag har inte det tålamodet just nu, jag har väntat tillräckligt länge på att det ska bli min "tur". Jag vill ha ett jobb nu. Ett riktigt jobb! Inte behöva få ångest över att köpa en jävla take away latté eller en glass en solig dag.  

Tittade förbi AC en snabbis efter praktiken, vi stod och pratade en stund innan jag var tvungen att springa iväg till tunnelbanan och åka hem. Käkat lite och gosat med kisse. Nu är jag inne på arbetsförmedlingens hemsida för att titta på lite jobb, men det fanns knappt någonting över huvudtaget utlagt just nu. Vad sjutton ska man göra ?? Allt handlar om kontakter hit eller dit, men om man inte har dom kontakterna då.. Tröttsamt..

Jag försöker hålla ögon öppna men känner hur jag blundar mer och mer, det får bli en tupplur även om det inte är det smartaste då det kommer bli grymt svårt att somna ikväll. Jaja, det kan inte hjälpas.. Jag är så trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0