=)

Nu kom jag precis innan för dörren, eller ja nästan i alla fall.. Dragit av mej dom tighta jeans och istället åkte ett par stora mjukisbyxor och sov tröjan på.. Det var verkligen en mysig och avkopplande kväll som jag behövde ute i masmo. Bara sitta ner i lugn & ro och hinna prata, om allt och ingenting. Det är nog det bästa! Hann gosa massa med Rocky och sen kramade jag lite på Willewalle innan han skulle lägga sej. Det är inte klokt vad fort han växer, han blir ju bara större och större för varje gång vi ses. Jag rörde på mej därifrån vid tio tiden och trodde att jag skulle åka hem, men jag satt och pratade med fina Puff på hemvägen och eftersom han bor på vägen hem så hoppade jag av vid honom och vi träffades. Tog några cigg tillsammans och en promenad längs vattnet till aspuddens tunnelbane station så jag kunde åka hem. Härligt med såna där spontana träffar, hursomhelst var det supermysigt att se honom äntligen ! 

Ska alldeles lägga ifrån mej datorn och krypa ner undet täcket för att sova. Imorgon bitti får jag inte snooza utan jag måste gå upp på en gång så jag hinner ta en dusch för imorse hann jag inte alls med det. Det var mycket skönare att ligga kvar i sängen och snooza in i sista sekund innan jag sprang runt här som en åskmoln fram och tillbaka och var tvungen att rusa till bussen. Bara imorgon kvar, sen är jag ledig en hel dag och det ska bli helt underbart !

God natt...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0