gaaahh, låt mej bara vara!

Jag är på så snuskigt dåligt humör och hur trött som helst ! Jag hade min första praktik dag på coop idag och det gick bra. Det första jag fick göra idag, eller det ända oxå kanske jag ska säga var att sitta i kassan. Efter en sabb genomgång på en kvart fick jag sitta där själv. Det är miljontals koder att lära sej till alla olika varor, men annars har det gått bra. Det kommer nog ta lite tid att lära sej allting perfekt, men jag är en bit på vägen i alla fall.

Åt lite snabbt med telefon mot örat som sällskap och sen total deckade jag i sängen i över två timmar. Men det kommer nog inte hindra mej ifrån att sova gott i natt. Det är mycket nya intryck, lära känna nya människor och lära sej nya saker - jaa, det tar på krafterna må ja säga! Var förbi apoteket på lunchen och hämtade ut medicinen, 220 kr borta bara sådär. Mindre roligt, men nu går högkostnadskortet in och ger mej 50% på allt så det är la bra. Måste hämta ut en salva i slutet av månaden oxå så det var ju lägligt. Dock vet jag inte riktigt om medicinen hjälper som läkaren skrev ut, det har blivit värre både under natten som var och ikväll, men jag får väl hålla mej till tåls några dagar så att den hinner värka!

Det är jobbig stämning här hemma nu. Vi går varandra på nernverna och trampar varandra på fötterna. Så här mycket som jag varit hemma sista veckan har jag aldrig varit det. Varje sej här eller när jag bodde hemma, de känns helt galet och jag kan bli lite stressad utav det istället. Hon lägger sej i saker som hon inte har med att göra för fem öre och komenterar andra saker som är helt ovesentliga. Jag får lite halvt panik och känner mej riktigt instängd. Jag ska bara  se till att bli krya nu, sen är det full fart igen..  

Förutom allt trassel här hemma och att jag inte är helt kry ännu är allt bra.. Jag är på riktigt bra humör! Bättre än vad jag varit på flera dagar faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0