Hej, jag har tråkigt !

1. Två namn jag lyssnar till:
Daniel, Danniboy.. 

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Min styrka.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Ibland kan jag tänka alldeles för mycket..

4. Detta är jag rädd för:
Oj, småkryp... Och ensamhet.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Gos, ärlighet och trevligt sällskap
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Hmm... Kan inte bara välja ut tre saker.

7. Detta tycker jag om att göra:
Umgås med mina nära och kära på över en bit mat eller en krogen runda.

8. Detta vill jag göra just nu:
Äta och duscha.

9. Bästa känslan:
Att vara älskad !

10. Värsta känslan:
ångest, ensamhet..

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:
Ärlighet, kärleksfull, kunna prata bort én hel natt om allt eller ingen, kunna umgås både hemma och ute..

12. Är jag kär just nu?
Nepp..

13. Jag vill gifta mig?
Utan tvekan..

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Bli förstesäljare/Butikschef. Utbilda mej till behandlingsassistent. Plugga upp min engelska. Hoppa fallskärm. Ja även
denna punkt kan göras mil lång. Drömmar är bra att ha !

15. Min käraste ägodel:
Mobilen, kameran och datorn.

16. Något jag vill ha i present:
Oj.. En resa utomlands?!

17. Detta har jag på mig just nu:
Gråa stora mjukisbyxor, ett svart linne och en blåvit sjal.

18. Favoritkläder:
jeansjeansjeans.. Finns det nått bättre?

19. Favoritdjur:
Hundar

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
När jag är ute lyssnar jag på allt men på mp3:n är det mycket musik som innehåller gitarr, och sen lite rock & pop.

21. Favoritlåt just nu:
Chaufför med Anna & Idde

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Jag gillade inte skolan över huvudtaget!

23. Stjärntecken:
Väduren

24. En bok jag älskar:
Jag har många som ligger mej varmt om hjärtat. Men böckerna som fick mej att öppna ögonen för läsning var Gömda, Asyl, Mia´s hemlighet osv.

25. En film jag älskar:
Rädda willy 1,2,3.. Så himla söt !

26. Tv-program jag gillar:
Har blivit riktigt dåligt med tv tittande sista tiden.

27. Favoritdoft:
En tvättstuga !

28. Detta äter jag gärna:
KÖTT !

29. Dricker helst:
Goda drinkar och vin ? Nejdå, äppeljuice.

30. Favoritgodis:
Lakris

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
new york, mexico, tunisien igen, grekland, thailand, australien, jaa de finns många ställen jag vill besöka.

32. Färg på mina ögon:
blå-gröna

33. Min längd:
173 cm

34. Jag tror på:
Ärlighet

35. Jag spelar:
Inget instrument i alla fall

36. Person jag beundrar:
Sandra.

37. Så här bor jag:
Förtillfället hos mormor.

38. Antal döda krukväxter i hemmet?

Det är sköter inte jag.
39. Det här tänder mig:
Långa manliga killar !

40. Det här gör mig avtänd:
Dregg! det ordet säger allt...

41. Favoritfärg:
Turkost och Svart

42. Favoritcitat:
Kommer inte på nått just nu

43. En hemlighet jag vet:
Vilken av dom alla vill du veta?

44. Bästa present jag fått:
Oj.. Konsertbiljetten till Winnerbäck.

45. Senast köpta skiva:
Oh shit, var år och dagar sen jag köpte någon skiva.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mina ögonbryn.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Mina vader..

48. Udda förmåga/egenskap:
Det är nog lättare om någon annan svarar på..

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En björn.. Då fick man gå i ide på vintern.

50. Vad lyssnar du på just nu?
Inget, spelaren är avstängd för tillfället...

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Sovit.. Ska äta och duscha, sen blir det en sväng till läkaren.

52. Var är dina föräldrar födda?
Sverige.

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Picasa 3

54. Vilken är din favoritrestaurang?
Inte den blekaste, de finns så många.

55. När badade du i en pool senast?
hmm.. I vintras med min små älsklings barn.

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Har jag nog...

57. Hur många barn vill du ha?
1-2 som är biologiska. Sen fosterbarn.

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Massa skrik musik, aldrig förstått mej på vitsen med det.

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Ingen aning! Jag är inte så intresserad av det.

60. Vad har du för TV-kanaler?
Jaduu.. Dom vanliga typ.

61. Har du åkt moped någon gång?
Jadå

62. Har du busringt någon gång?
Haha jaa

63. Har du fått felparkeringsböter?
Har inte körkort.

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump?
Har inte gjort det men skulle lätt kunna göra det.

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Är det tunisien eller egypten? Vet inte vad som ligger längst bort.

66. Har du en egen trädgård?
Nix..

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
The simssons

68. Kan du alla orden i nationalsången?
Gud nej..

69. Badkar eller duschkabin?
Baaaada !

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Oj... vet inte just nu...

71. Favoritpizza?
Med kyckling, curry och bea - sås.

72. Chips eller popcorn?
Chips

73. Vilken färg på läppstift använder du?
Jag använder inte läppstift ;)

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Haha, näh!

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nope

76. Apelsin- eller äppeljuice?
Äppeljuice tål inte apelsin.

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Sandra, Robin och Camilla.. Det blev donken.

78. Favoritchoklad?
Vit toblerone

79. När röstade du senast?
Aldrig röstat ännu!

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Jag tål inte tomat..

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
När jag spelade handboll då jag var jätteliten tror jag.

82. Är du bra på matlagning?
Ingen har klagat hittils ! :)

83. Klarar du att tanka själv?
Jadåå..

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen (Typ TVshop) som går på reklamtevekanalen?
Nepps

85. Pepsi eller Coca Cola?
Inget av det

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Jeepp..

87. Vad var det senaste du handlade?
Ciggaretter.

88. Har du kräkts offentligt?.
Pinsamt nog jaa..

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Inga pengar i världen kan göra en så lycklig som den rätta mannen !

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jaa kanske

91. Har du ringt något betalnummer?
haha jaa

92. Kan man vara vän med sitt ex?
Mina erfarenheter visar att det varit väldigt svårt.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Eh....

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
Det har jag ingen aning om...

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Abbonenten du söker kan inte nås för tillfället...

96. Vad har du i din väska?
Mobil, tändare/cigg, nycklar, dator, en tröja kanske, kalender. osv..

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Ringer oftast och säger god natt till Cissi.

98. Vad har du att vara tacksam för?
Oj, såå mycket. även om de varit tufft så.. Livet ?!

99. Var hittade du den här listan?
En vän skickade den...

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Ingen... Det var bra jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0