Heldag på stan med gullungar!

Halv fem i morse vaknar jag första gången av att kisse börjar bita mej i näsan, försöker gosa med sitt huvud mot min kind och lägger sej rakt på mej. Inte okej! Jag försökte lyfta huvudet ifrån kudden men kom inte ens halvvägs då jag trodde hela huvudet skulle sprängas. Jag mådde verkligen inte bra.. Det blev alldeles för mycket vin igår kväll. Hursomhelst tog jag mej upp ur sängen och släppte ut kisse ur rummet, stängde dörren och somnade om några få timmar. Gud vad det har regnat hela morgonen, men det var ganska mysigt att ligga inomhus nerbäddad i sängen och höra regnet slå mot fönstret. Fick ganska mycket flasch backs ifrån sommaren för tre år sen.. Nåja, det är bara minnen som ligger mej varmt om hjärtat nu.

Fick fin besök ifrån Uppsala idag. Sandra, Robin och Camilla kom till storstaden för att Sandra skulle leta efter en studentkläning och skor så jag passade på att åka in och träffa dom. Hon hittade en på VILA som var jättefin, men allt klär ju en skönhet? :) Vi har mest gått runt på stan och strosat, kollat i lite butiker, blev donken en sväng och jag fick med mej en t-shirt från MQ hem. Tittade på masker till deras studentskiva men jag väntar lite med att köpa min. Inte riktigt kommit på vad jag ska ha på mej ännu. Gick till Åhléns och satte oss längst uppe på fiket och njöt i solen. Haft en jättemysig dag.

Är i valet och kvalet om det ska bli utgång ikväll eller om jag bara tar en hemma kväll. Jag har inte riktigt bestämt mej ännu men det lutar åt att jag bara stannar hemma. Är grymt sliten ifrån igår och fortfarnde trött. Man kanske skulle ta en promenad i kvällssolen och hyra en film? jaja, jag har lite tid att bestäma mej för vad jag ska göra. Mormor har lagat min favoritmat, sjömansbiff så nu ska jag gå och äta lite.

Vi hörs mera ikväll om jag stannar hemma annars hörs vi imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0