Last day...

Det är med dubbla meningar jag hade min sista praktikdag på Indiska idag, det kändes lite sorgligt mot slutet. Säga hej då och så.. Gillar inte avslut. Även om jag tyckt det varit pest och pina dom sista veckorna att gå dit har jag ändå kommit en del av personalen nära och kommer sakna dom. Alicia, Sara, Petra, Petra, och Blada.. Nått jag inte kommer sakna är all jävla larm och galgar, det ska bli riktigt skönt att slippa även om jag en dag ska ha en tjänst som förstesäljare i antingen en klädbutik eller sko butik.. igen! Men det blir annorlunda då, då får jag betalt, mer och andra sysslor ock kan mer än gärna göra det. Förmiddagen gick hur fort som helst, hade jätte mycket folk inne i butiken och jag fick stå massor i kassan idag eftersom det var sista dagen. Var inne på banken en snabbis på lunchen och fixa med lite ärenden och sen gick eftermiddagen i ett svep oxå. Fick plocka på mej saker för 500 kronor som tack ifrån Indiska för att jag varit där. Blev lite turkosa ljus, en turkos vinkaraff, turkosa ljushållare och en blåvit sjal. Perfekt =)

Sprang förbi H&M på hemvägen och köpte ett par nya solbrillor eftersom jag glömde mina på café 60  förra fredag när jag var och fikade med Adam. Tänkte egentligen ha tagit samma som förut med hittade ett par andra som var riktigt schysst. Men blir nog att jag köper dom andra igen som jag hade för jag älskade dom verkligen. Så himla sköna noch skönt ljus i dom.

Blev en tur förbi bolaget för att köpa två flaskor vin. Nu har jag precis ätit och kollar av läget lite på nätet. Puff försöker få med mej på fest ikväll men jag vet inte riktigt om jag pallar eller har någon större lust.. Hade det varit hemma hos honom hade det varit en annan femma.  Det är nog in i dimman som gäller ikväll.. Två flaskor att tömma, jag kommer må bra.. Riktigt jävla bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0