Leedig !

Godmorgon,

Vaknade av att fina Puff skickade ett sms och väckte med vid halv två i morse. Men det var på tiden att vakna till liv och kliva upp då så det var nog bara bra. Låg och skrev på ett inlägg till klockan tjugo över fyra i morse, ska titta igenom det senare och sen släpps det här i bloggen. Det var så skönt att ta nattciggen när ljuset började gå upp, fåglarna kvittrade och jag visste att jag kunde ligga och sova hur länge jag ville.. Nu har jag precis duschat och slängt på mej lite kläder, ska bara fixa håret och borsta tänderna innan jag ska springa till bussen och träffa Puff. Lite partaj hemma hos honom ikväll men för min del blir det lugnt eftersom jag ska upp tidigt imorgon bitti och jobba..

Håll koll under dagen för jag komma släppa "Min kom ut upplevelse" !

Haa en fin dag allesammans !

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0