lördagspartaj..

Varken någon bok ute på balkongen i solen eller någon städning här hemma blev av. Utan jag la mej på sängen för att vila ögonen några minuter men istället toksomnade jag och legat och sovit hela dagen. Det var skönt det med, städning får ja ta tag i imorgon bitti innan mormor kommer hem. yeah right.. haah ! Hon skulle ringa när hon var på g hem så jag får pallra mej upp då. Ikväll blir det lite partaj, men inte med Sandra.. Vi ska ses över en fika imorgon istället. Utan jag ska åka hem till Calle alldeles strax och ta några drinkar tillsammans innan vi ska till libra ikväll och dansa loss. Egentligen är jag inte jättetaggad just nu men eftersom jag lovade honom tidigare i dag så får det blir så, det är väl oftast då man har som roligtast när man inte har någon större lust i guess. Kvällens kläddval är väldigt simpelt och enkelt, jag tittade igenom garderoben med konstaterade ganska snabbt att allting ligger på badrumsgolvet smutsigt. Så det blir baggy jeans med ett svart tight linne, sjal och vita tygskor med skinnjacka. Ganska soft och bekvämt sådär, men det passar bra för mej ikväll..   

Ska fixa det sista nu innan jag ska ringa upp Calle och börja röra mej mot bussen. Jag hoppas ni alla får en trevlig kväll vad ni än väljer att hitta på. Vi hörs imorgon, puss och hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0