Nu är det bråttom !

Jag försov mej i morse och det var inte alls bra.. Men jag har ringt till praktiken och sagt att jag kommer dit en timme senare så det var ingen fara ändå. Jag ställde klockan på 06:30 men måste stängt av den i morse när det ringde och sov vidare. Tittade på klockan vid halv åtta, kvart i åtta och åtta och tänkte att jag hade all tid i världen.. Skippar jag duschen kan jag sova 10 minuter till. Skippar jag att göra i ordning håret kan jag sova yttligare tio minuter till. Osv.. Men grejen är den att jag låg en hel timme fel. Jag trodde klockan var sju. Så jag hade inte alls all tid i världen som jag tänkt mej. haha ! Mjukisbyxorna låg närmast i morse så jag slängde på mej dom med en munk tröja, ska ändå byta om på jobbet så jag orkar inte bry mej om det idag. Sitter och slänger i mej ett packet nudlar nu men måste springa till bussen vilken sekund som helst. Gaah !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0