Ny vecka !

Vilket skitväder man vaknade upp till idag. Regn, grått och kallt. Vart tog solen vägen? Men det är väl såhär svensk sommar är? Idag hade jag velat ligga kvar i sängen under mitt täcke och kollat på film hela dagen medans regnet smattrat mot fönsterutorna, mysfaktor på hög nivå.

Larma - galga, larma - galga, larma - galga.. Jaa det är väl så min förmiddag på praktiken har sett ut. Trodde aldrig att det skulle ta slut någon gång. Men det är väl så det är efter helgen, mycket plagg som har gått. Fick sätta i hop några förvaringsboxar och sen var det lunchtime. tycker det är ovanligt lite kunder inne i butiken idag för att vara måndag. Har kassan en timme efter lunchen och sen är det väl tillbaka på kläder som gäller. Idag går allting på ren aoutomatik, jag gör det som ska göras utan att känna efter för mycket så att det blir klart och jag får gå härifrån. Blev inte många timmars sömn inatt så tröttheten har smällt till. Blir att åka hem efter praktiken på direkten och krypa ner i sängen och ta igen lite sömn och läsa en bok.

Känner mej ganska likgiltig för allting idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0