Redan söndag kväll !

Jösses vad fort helgerna går nu när man har praktik på vardagarna och är där varje dag.Det var ju nyss fredag eftermiddag och jag hade två dagars ledighet att se fram emot. Jag vet inte riktigt vart den här helgen har tagit vägen. Men nästa vecka blir det en ledig dag till i alla fall på torsdagen. Imorgon är det praktik som gäller för min del så väckarklockan är ställd på 06:30 som vanligt.. Gääsp! En vecka till med dom tiderna och sen börjar jag nog 12 om jag inte minns helt fel veckan därpå. Visst blir det sena kvällar men då får jag sova ut någerlunda på morgonen. Tidiga morgonar är inte min starkaste sida som ni redan vet vid det här laget.

Var lite duktig nu på kvällskvisten och städade i garderoben och la in alla rena kläder så det blev lite ordning. Dock har en av mina favorittröjor försvunnit IGEN. Det här är hopplöst, jag blir så trött. Jag undrar vart den ligger den här gången. Nu är hustomten framme igen och gömmer saker för mej, eller är det bara mormor som är i farten? haha.. 

Ska alldeles strax gå och borsta tänderna och tvätta ansiktet för att sen krypa ner i sängen med min bok. Börjat läsa en ny riktigt spännande bok. Klienten av John grisham, inte hunnit så långt ännu men den är riktigt bra och spännande.. Hoppas den inte håller mej vaken heeela natten..... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0