shit happens...

Det blev ingen grillning eller middag igår med Herr S.. Han fick andra planer och sket totalt i vad jag skulle göra. Visst förstår jag att man kan få andra planer men man kan ju säga det på andra sätt eller göra det på andra sätt... Han ringde upp mej, berättade vad hans nya planer var och frågade mej vad jag skulle göra som om att vi inte alls hade bestämt att vi skulle ses och att jag skulle följa med. Kände ett sting utav besvikelse, menmen... Drack några glas vin, hade telefonen som sällskap och sen kom han senare på kvällen för att han hade det tråkigt där han var.. jaja, det är som det är.. Var nog lite kort i morse, men när jag tänkte mer på det under natten tyckte jag det var riktigt dåligt..

Tog en promenad med AC i stan idag och sen var vi och hyrde film, nya Wallander filmen men jag toksomnade i sängen och sov igenom hela filmen så jag kan inte svara på om den var bra eller  dåligt... Mötte upp Adam senare på centralen så åkte vi till Café 60, satt där några timmar och fikade och nu kom vi hem till mej för en stund sen. Sitter med ett varsin glas vin, pratar och lyssnar på musik. Det är skönt med sällskap. Det är skönt att ha Adam här.. Det är en början på en riktigt fin vänskap tror jag.

Försökte ringde herr S förut ikväll, men han klickade mej för att han var med Mr A.. Kul, men jag orkar inte bry mej. Det är som det är. Hela skiten skrämmer mej och jag blir helt jätteosäker. Det är inte kvällens beskymmer att tänka på nu, ska vara social med Adam nu !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0