Söndaag.. 10 maj.

Godmorgon..

Det blev ingen utgång igår kväll utan jag bestämde mej i sista sekund för att stanna hemma och ha en lugn kväll. Vad har hänt? Jag väljer helldre en kväll hemma än en partykväll på krogen. Riktigt illa, men jag har varit helt off hela den här veckan mot allt och alla och sen ligger ju inte pengarna på hög för den delen heller, jag är ledsen kära vänner. Det ska bli ändring på det, jag behövde bara ta igen lite vila för att orka med. Men snart är jag tillbaka, dubbeltupp. Boken gjorde mej sällskap större delen av kvällen, sen datorn/mobilen och kisse. Kom inte i säng alldeles för sent och idag känner jag mej riktigt pigg jämfört vad jag gjort sista veckan. Det var nog bra att jag lyssnade på varningsklockorna som ringde och stannade upp ett tag, hur tråkigt det än är.

Har en läkar tid 17:40 som jag ska gå på senare. Usch tycker inte om att gå till läkaren när det gäller än själv. Folk i vita dräkter som ska pilla på en, men det går nog snabbt så de blir nog bra. Innan dess blir det en dusch och sen lite mat. Måste ringa en del samtal och fixa med lite papper som jag ska skicka iväg imorgon. Hade planer på att dra iväg till uppsala över dagen och kvällen men eftersom läkartiden blev så sen så får jag ta det en annan dag. tyvärr....

Dags att sätta fart här nu,

ha en grym dag nu allihopa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0