Sööndag.

Bakis till tusen idag!! Fy vad dåligt jag mår.. Har sovit lite sisådär, tyckte jag hörde alla konstiga ljud utanför fönstret inatt men det var nog bara inbildning. Aldrig någonsin att jag vill ha en egen lägenhet på marknivå, jag skulle gå runt och vara hispig hela tiden. Mormor ringde vid halv tolv och sa att dom var på G hem och att hon skulle komma runt 3 tiden. Var svårt att kliva upp ur sängen för kisse låg jämte mej och var hur gosig som helst, ville bli klappad på och låg och kurrade så sött.. Men jag kom upp till slut efter mycket om och men. Mår okej förutom den förjävliga baksmällan. Har tagit det lugnt nu på förmiddagen - allting går väldigt segt, pratade med Cissi en bra stund i telefon och sen Adam. Har städat här hemma nu, diskat och plockat undan. Slängde in alla jeansen i tvättmaskinen och drog en snabb dammsugare över lägenheten. Har precis ätit nu och ska ta en snabbdusch innan jag ska åka in till stan och möta upp Sandra på en fika...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0