SOOOL

Halloj!

Nu har Adam precis åkt och jag sitter på balkongen i solen och njuter. Det är faktiskt lite öde att vara här själv, kisse är ute på äventyr och dom flesta ligger väl fortfarande och sover.. Det är riktigt tyst, hoho? Har faktiskt inga planer alls för dagen. Kanske borde försöka städa upp lite, diska och fixa här hemma, men det lockar inte alls när det är så fint väder ute. Man kanske skulle fixa till lite käk och plocka fram boken och tillbringa dagen på balkongen. Jag kan behöva spendera lite tid med mej själv nu för det har varit full upp dom senaste dagarna. well, vi får se... Kvällens planer är inte heller spickade, får se om jag skulle träffa Sandra och det blir lite partej eller hur vi skulle göra. Egentligen har jag verkligen inte råd med det för jag har inga pengar alls, men fan.. Det skulle vara trevligt ! Jaja, dagen och kvällen blir som det blir, det är ganska skönt att bara hänga och ta en timme i taget så får man se vad det blir utav det hela.


Nu var det käk, se yaa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0