Tar dagen som den kommer..

Tog en ledig dag idag faktiskt. Kände med helt uppe i varv och stressad över allting så det var lika bra att skippa praktiken. Har nog blivit smittad av hosta och halsont av en viss person så jag ska skälla lite på honom, fast vad gör det? Dom pussarna är så myyysiga :)

Jag har alltid sagt att man inte tar med sej sin dator till ett café och sitter där ensam för att det är PINSAMT ! Men jag måste erkänna, jag har fel. Sitter just nu uppe på åhléns cafét med datorn och fixar lite ärenden på datorn och söker lite jobb i sällskap med en kaffe. Riktigt skönt faktiskt ! Man får mera gjort än att göra det hemma och det underlättar en hel del att göra det mitt på dagen för då är det inte massa annat som tar upp ens intresse. Ska betala alla räkningar och så oxå så man har det gjort.

Fick en hej då puss på tunnelbanan och sen hoppade jag av vid centralen och gått och kollat i lite butiker för mej själv. Fixat en present till bästa kusin, iofs vet hon redan vad det är men det tyckte jag hon var värd. Har inte hittat ett skit som jag velat köpa till mej själv.. Nu när man fått pengar och faktiskt kan handla så hittar man ingenting, det är så typiskt.. Men lika bra..

Nu måste jag sprigna väg för jag ska möta upp Sandra innan hon åker till jobbet.

Ha en bra dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0