tisdag morgon.

Godmorgon...

Gud vad jag fryser idag... Det är verkligen kallt och jag vill inte ens tänka på hur kallt det kommer bli när jag går utanför dörren för att gå till bussen. brr. Har gjort mej i ordning och ätit lite nu på morgonen. Ska knalla iväg till bussen och åka till praktiken alldeles strax. Sen har jag interjuven senare idag. Känns riktigt bra, är inte alls farligt nervös utan jag ska åka dit och visa vem jag är. Hålla ganska låg profil och bra ta det lugnt så hoppas jag att det gå vägen. Jag hoppas så!

Jag vet inte vad som hänt med felix. Om han ska dö snart eller bara blivit gammal. Visst har han alltid varit en kelig katt men så kelig som han är nu har han aldrig varit. Kommer självmant och kan ligga kvar en hel natt jämte mej. Gosar hela tiden och tassar efter mej ifall man knallar iväg till ett annat rum. Tidigare har ajg fått hämtat honom ifall jag velat gosat och då har han stannat kvar en timme eller så innan han tassat iväg och lagt sej någon annan stans, men nu finns det inget stopp på honom. Jag klagar inte, det är hur mycket som helst. Men man undrar varför.. Men han har nog bara blivit gammal gubbe och vill bli lite extra ompysslad.

"god morgon hjärtat! Tack för ditt sms h'äromdagen!! Jag mår bra, trött efter allt jobb. hoppas du också mår bra och att saker o ting rullar! saknar dig massor. Puss o Kram!"

Stefan som flyttat Schweiz hade skrivit till mej på msn i morse när jag fortfarande låg och sov så jag såg det nu på morgonen. Det gjorde min morgon, gud vad jag saknar dej gubben.

Nu ska jag sticka,
ha en bra dag allihopa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0