trötter...

Dom här tidiga morgonar tar kål på mej. Tredje dagen i rad jag går upp halv sju, rena helvetet men jag är lite smått stolt över mej själv att jag kommit upp och i tid varje morgon ändå. Idag är jag trött, jätte trött.. Suttit i kassan hela förmiddag och dessutom har det varit super lugnt, lite kunder då och då men annars har det inte varit nått drag så det gör ju att man bara blir ännu segare. Nu har jag lunch, ätit lite och sen ringde fina Robin och gjorde mej sällskap en stund. En haltimme kvar, sen ut och jobba igen..  Gaahh, idag skulle ja bara vilja åka hem och krypa ner i sängen tätt in till kisse och bara sova.. Men icke då. Efter jobbet har jag ett ärende att fixa och sen blir det att åka hem... Nu längtar jag efter helg, den är väldigt efterlängtad.

Vi hörs, tjingeling..


Jag i kassan med mina otroligt sexiga arbetskläder, haha..

Kommentarer
Postat av: paij

grrrrr :o

2009-05-13 @ 16:51:41
URL: http://paij.devote.se
Postat av: Hannes

HAHAHHAA, guuud vad fin xD



<333

2009-05-13 @ 21:34:46
URL: http://voa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0