Slappis dag..

Det blev inget solande för mej idag förutom när vi var ute med Romeo..... Utan efter våran "frukost" och en promenad med vovven kröp vi ner i sängen igen och gosade massa. Romeo är verkligen så himla söt! Det roliga är att min kisse är större än honom. Blir det en hund i framtiden så ska det vara en riktig hund, en stor sådan. Helst skulle jag vilja ha en rottweiler eller en labrador. När vi var ute och gick träffade vi på en bebis Romeo som bara var tre månader gammal, så himla söt. Men den var fan både modigare och tuffare än Romeo. En riktigt lite fegis är vad han är.. Går fram en liten bit men kommer han för nära så springer han iväg genast. haha.. När jag skulle hälsa på honom först började han morra innan han vågade komma fram och hoppa upp i mitt knä. Det här dagen har vart minst lika bra som igår. Det är skönt att byta miljö och komma bort ifrån Stockholm ett tag även om det bara är för en natt och om det bara ligger ett stenkast ifrån varandra. Klockan sprang iväg och jag var tvungen att snabbt göra mej i ordning innan vi tåg bussen till station och jag tog tåget hem....

Mötte upp Calle när jag kom fram så gick vi och käkade tillsammans. Blev en ost och skinkpaj med röklök, gurka och majs + dressing. Dock lite tråkigt att det var så otrevlig personal på stället vi var på som jag inte minns namnet på. Suckade och stönade för att jag frågade exakt vad det var i pasta salladen med kyckling. Det tycker inte jag är det minsta konstigt ifall man vill veta om man ska köpa en jäkla sallad för 85 kr. Det blev en snabbis eftersom vi båda var trötta så jag följde med Calle till pendeltåget efter maten och sen tog jag tunnelbanan hem......  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0