Jag blir så irreterad !

Det var nog bland det konstigaste läkarbesöket jag varit på någonsin. Jag kom dit och var där inne lite mer än fem minuter. Han tog inga prover, kollade inte i min hals, lyssnade inte på mitt hjärta, ställde knappt några frågor..  Nej han gjorde ingenting förutom att kolla på ett utav utslagen jag har på kroppen och kunde inte alls svara på vad det var. Han gissade bland tre olika saker med visste inte alls säkert och skrev bara ut lite piller. Jaha liksom?! Såå nu ska jag äta piller, två olika sorter  i tio dagar mot någonting jag inte har den blekaste aning om vad det är. Det känns ju.. spännande? Haha.. Väldigt oseriöst må jag säga, och jag blev ju inte alls klokare efter det besöket. 155 kr borta sådär bara. 155 kr jag egentligen inte har. Så inte värt! När jag berättade att jag pratat med vårdguiden igår och sa vad jag fick höra började han spygalla över henne typ. Var väldigt spydig och sa att det bara är sjuksköterskor där och att det faktiskt är han som är läkaren och vet bäst. Mycket märklig karl. Funderar på om man ska gå till en annan läkare imorgon så man kanske får bättre svar.. Måste boka in en tid hos johan här framöver oxå, bäst att vara på den säkra sidan..

Mormor hade lagat en av mina favoriträtter idag igen.. Kyckling med ris och curry sås. Jag åt två stora lass och lämnade matbordet mätt och belåten för att lägga näsan i boken igen. Imorgon är det första dagen på nya praktiken. Känns faktiskt inge speciellt. Varken nervös eller tycker dåligt om det, utan vi får se hur det blir. Vad jg har förstått så blir det mycket kassa och det är ju inte helt fel. Då hoppas jag att dagarna går fort. Skjutit upp allt pappers göra hela dagen så måste fixa med innan jag lägger mej.

Haha, jag har inte tänkt på herr S över huvudtaget dom senaste dagar vilket har varit väldigt skönt. Jag har bara skitit totalt i allt som har med honom att göra så jag blev lite paff när jag såg att jag fått ett sms utav honom idag. " Har du sagt till A att vi sågs? " Ska jag skratta eller skratta? Jag kan inte rå för att jag njuter lite utan att jag ens behövde göra någonting. Som man bäddar får man ligga och jag står för allt jag gjorde. Jag tänker inte ljuga om att vi sågs, men jag har inte sagt det till a. Ger man sej in i leken får man leken tåla och jag har min rygg fri.. Tycker bara det är komiskt att han har mage att höra av sej och fråga mej det, efter alltihopa. Jag förstår mej inte på folk..

Kommentarer
Postat av: Oskar

tjena, gillar din blogg. Den känns väldigt ärlig och är väldigt intressant att läsa!

Vart är den nya praktiken? ^^

2009-05-11 @ 17:48:30
URL: http://ozonproblem.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0