crazy night...

Efter x antal drinkar, en pizza och en skön fylla drog jag och Calle in till stan till libra. Till en början var det riktigt folktomt så vi satte oss vid några bord och pratade lite om dittan och dattan medans folk började rulla in. Vi gick till dansgolvet och dansade och först får jag syn på chippchopparen och sen resten utav gänget. Fick en del blickar både ifrån chippchopparen och från mitt ex men jag orkade inte bry mej så vi dansade vidare och sen kom herr S fram och sa hej. Vi kysstes lite och sen sa jag att jag visste att han hade ljugit för mej.. Han blånekade allting och gick därifrån. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro, jag har hans historia om det hela och sen får jag höra en helt annan historia.

Calle och jag körde på och när vi var ute och rökte var han där igen och när han skulle in greppade jag tag i hans arm och frågade vad som egentligen är sant. Berättade vad jag fått höra men fortfarande blånekade han allting och började dra upp saker om hans ex som har dött utan att jag ens nämnt honom och det är ingenting jag vill diskutera med honom på fyllan för jag vet hur ont det gör i honom fortfarande även om han kanske inte visar det utåt. Vi stod och pratade lite i alla fall och jag var nära på att börja gråta mitt framför ögonen på honom vilken sekund som helst innan han vände ryggen och gick.. Calle och jag tog en drink och pratade lite, dansade lite till innan vi bestämde oss för att kvällen är slut och att vi skulle röra på oss hemåt. Medans jag och Calle stod och pratade gick Herr S och mitt ex och höll om varandra väldigt intimt framför ögonen på mej. Det får mej bara att tvivla ännu mera på vad som är sant men jag kan inte veta till hundra. Jag har bara haft ont i magen större delen utav kvällen och min hämnd jag tänkte ge dom två nissarna innan jag åkte dit fixade jag inte att göra. Och det kanske var lika bra det. Det ända jag vet är att jag fått nog nu och att det här aldrig kommer att funka i längden. Om han nu är kär i mej som han säger varför klickar han då mej bara för att han är med mitt ex? Varför låter han då stå mej och vänta över 1.5 timme i göteborg utanför hans hotelrum och går ut på krogen istället och varför var hans så nonchalant och frågar vad jag skulle göra på valborg när HAN bjudit med mej på någonting och sen får andar planer och verkar skita i vad vi skaffat oss för planer tillsammans på kvällen och kommer senare på kvällen för att det var tråkigt där han var?! Nää.. Jag orkar inte bråka, jag orkar inte se vad framtiden kunde ha gett.. Det svider, jag blir ledsen när han gör som han gör. Tack och lov att det inte gått längre än vad det gjort.   

Det kanske inte var den mest lyckade utekvällen för mej, men förutom allt trasel med allt det där jag hade det trevligt med Calle och jag hoppas det blir fler och bättre utgångar här framöver. Träffade på Anton som jag inte träffat på 2-3 år så vi sa hej och sen träffade jag Adams snygga roomies när jag gick därifrån för att gå till bussen. 
 
Fina Sofie gjorde mej sällskap över telefon på hemvägen på bussen så fick gråta och prata av mej lite innan det var dags att hoppa av och promenera hem sista biten.. Jag hoppas att jag kan åka till henne snart över en helg så vi hinner umgås lite mera än bara några timmar. Jag är ganska nyligen hemkommen, känns faktiskt lite läskigt att vara här alldeles själv. Lägenheten ligger på nedrebotten och det är ingenting jag gillar alls, vem vet vad det finns för galna människor som går omkring där ute på natten. Är alldeles full så ska ta mej någonting att äta och sen krypa ner i sängen och sussa för  det lär behövas. Kissekatt ligger här brevid mej och spinner och gosar så har honom som sällskap i natt i alla fall. Imorgon är det en ny dag och då ska det inte komma några mera tårar över herr S. Måste verkligen se till att snygga till och fixa här hemma lite imorgon innan mormor kommer hem och jag ska iväg och ta en fika med Sandra.

God natt !


Jag och Sofie när vi var ute den lördagen då jag var i Enköping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0