Tisdag på stan..

Halloj,
Hur mår ni idag? Jag mår helt okej, lite små seg och fylld med massa olika tankar som jag grubblar massa på.

Vilket härligt väder det var att vakna upp till, skinnande sol och stekhett ute.. me löööve! Nu har äntligen sommarvärmen kommit och jag hoppas den har tänkt stanna för den här gången. Så länge det är fint på dagarna och kvällarna struntar jag i om det regnar och är piss väder på nätterna.

Sandra behövde köpa en födelsedagspresent till sin mor så vi möttes upp utanför åhléns och tog en eftermiddag på stan. Var in i flera butiker och letade efter någonting fint men det var lättare att hitta saker till Sandra än till hennes mor. Till slut hittade vi i alla fall en kläning och en vit passande kofta ifrån Cubus som blev perfekta. Köpte även en kläningstunika ifrån Indiska till Sandra som jag inte kunde slita fingrarna ifrån. Den var verkligen fin och satt som pricken över i:et på henne. Kommer passa klockrent till dom vita skorna hon fick! :) Själv hittade jag två skjortor ifrån Topman och ett par skor på NK som jag gärna skulle lagt beslag på men allt var alldeles för dyrt för mej så det får fortsätta att vara ögongodis. Men man kan väl alltid drömma sej bort lite....?

När våra ben var trötta och magen kurrade bestämde vi oss för att gå och äta. Vi satte oss Wok House nedanför gallerian och njöt av en fantastisk god middag. Jag åt biff med färskpressad vitlök, stekta nudlar och majs i limesås med vitlöksbröd.. Det är ett ställe som jag verkligen rekomenderar att gå till för maten var gudomlig och trevlig personal.

När Sandra åkte hem promenerade jag till drottningsgatan och satte mej där på en uteservering i trevligtsällskap och fick en puss, weeeiii..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0