Ibland händer det bara ! Helgen..

Igår var det jobb som gällde mellan 16-22.15.. Det gick fint fast butiken var fyra gånger dubbelt så stor jämfört med vad jag brukar vara i och allt blev lite snurrigt med alla olika koder i kassan plus postärenden. Jag är glad att det inte är där jag är i vanligt fall för det var typ bara massvis med alkisar som stank förjävligt under hela kvällen.. När vi stängt och jag slutat tog jag pendeln till älvsjö och bytte till buss för att komma till Fruängen och lite chillkrök.. Vi satt och drack lite, körde jag har aldrig och bara snackade fast allting dog ut ganska snabbt och folk drog så vi satte på en film och jag fick lägga mej i en varm gosig famn i soffan.  

Halva dagen tillbringades i sängen med massa kramar och mys innan jag var tvungen att hoppa in i duschen och sen slänga i på mej lite kläder. Var och handlade en snabbis innan jag gick till tunnelbanan och skulle träffa bästa Sandra i stan. Vi var och fikade uppe på åhléns som vanligt och när kaffet var uppdrucket tog vi en runda på stan. Hittade jätte fina skor och kläder så jag såg till att hon fick med sej ett par skitsnygga skor och ett linne med sej hem. När butikerna stängt tog vi en promenad genom gamla stan i lugn & ro och satte oss vid vattnet i solen där djurgårdsbåtarna går. Satt och pratade där en timme innan jag var tvungen att stressa hem och byta kläder och packa väskan innan jag skulle åka tillbaka till Fruängen igen.

Gullungarna hade lagat mat tills jag kom fram som stod framdukat på bordet så det var bara att sätta sej ner och äta en gudomligt god middag. Så mysigt att bli bortskämd sådär en söndags kväll. det är ingenting som händer varje dag så jag blev helt glad. Det är lite plugg time här just nu så jag passar på att kolla av allting på datorn medans. Ikväll blir det lugnt framför tv:n med chips och dipp.. Men nu tröttnade jag på det här så ska störa lite i pluggandet med en puss.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0