Ja må han leva, ja må han leva, ja må han leva ut i hundrade år.

Igår var det partaj ute i Fruängen.. Mötte upp fina Hannes och hans vän Matti i Liljeholmen så vi gemensamt kunde åka dit och fira födelsedagsbarnet på sin stora dag som blev 18 år, fina han...  Det var bra stämning, en del underbara människor och en del mindre underbara. Dom hade fixat jättefint med tårta, ballonger,  lite tilltugg och välkomstdrink. Vi sjöng, skållade och skrattade för full muggar hela kvällen. Jag fastnade direkt för en tjej som heter Oliva som jag träffat en gång tidigare, men vilken underbart fin tjej hon är. Hon är verkligen sådär härligt ärlig som jag är, sticker inte undan med sanningen en milimeter varesej det sårar eller inte.  Vi satt ute i lekparken och hade fyllesnack, shottade alldes för många shots för att klara av kvällen, Hannes och jag hade vårt första små tjaffs som var över på fem minuter och jag fick en utskällning utav XXX som påstod att jag gått fram till hans tjejkompis och sagt att hon var tjock fast jag inte alls hade gjort det. En snubbe spydde ner halva sovrummet och sej själv så jag fick hjälpa honom till duschen och duscha av honom.. Till och från kändes det som om kvällens fest var väldigt lågstadienivå, men jag hade verkligen kul ändå! Somnade i sängen med en gosig varm famn brevid mej och fick en godnatt puss..

Har dock inga bilder ifrån kvällen ännu för det har inte kommit upp några på facebook och jag glömde fota med min egen kamera. Men jag lägger upp det så snart jag får några.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0