Tankar hit och tankar dit...

Klockan är på tok för mycket i vanlig ordning och jag kan inte riktigt komma till ro för att lägga mej och sova fast jag egentligen borde gjort det för länge sen. Det har grubblas en hel del under kvällen och jag blir inte klok på någonting utav det hela just nu. Ett ganska vanlig fenomen i mitt liv, men just ikväll känns det som om att det är extremt mycket grubblande. Det är inte alltid ett plus att vara en tänkande människa, men jag skulle inte kunna tänka mej att vara utan det heller. Fast det brukar bli så ibland när jag träffat Sandra. Vi pratar om saker jag inte pratar om med någon annan, hon får mej att se saker från en anna sida kring visa saker och då blir det mycket grubblande efteråt.. Fast jag ser det inte som något negativt utan det är snarare bra, något posetivt. Sen svider allting fortfarande lite ifrån gårdagskvällen inombords, men jag har klarat undan mej ifrån våta kinder idag utan jag är mest förbannad och allt känns ändå hyffsat OK. Ska sluta älta skiten oxå bara. Men nu börjar mina ögon se i kors så det kanske är lika bra att ge upp datorn och krypa ner i sängen och försöka sova lite.. Jag behöver sömnen annars blir allting så konstigt och jag blir knäpp. Knäppare än vanligt ska jag väl säga. haah.  

Längtar så till tisdag nu, då är det interjuv som gäller! Jag hoppashoppashopppas verkligen att jag får det! Jag är värd det.. Det skulle vara så skönt att få skjuta in pucken i mål nu innan sommaren och fixa ett jobb. Få chans att kunna spara undan lite pengar och slipa få ångest över att gå och köpa en jävla glass i sommarvärmen för att man undrar om pengarna verkligen kommer räcka hela månaden ut då. Visst kan ja bortprioretera mina utgångar m.m men jag måste ändå få ha ett liv och kunna unna mej några enkla simpla saker här i livet med mina vänner. Får jag jobbet ser jag även fram emot en lång shopping dag på stan och få ta med sej några godbitar hem. Kanske en sol semester men det var nog att ta i och får vänta ett jäkla bra tag, vem klagar på solen i sverige liksom ?


Josh Rouse, vilken röst ! Jag är helt tagen i flera av låtarna. GRYMT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0