Direkt från Uppsala, haha!

Kom fram till Uppsala vid 1 tiden och då började vi dagen med att ta en runda på stan. Tittade i lite olika butiker och jag hittade både jeans och två par skor som jag inte skulle tacka nej till att köpa. Men nejdå.. Något shoppande blev det inte den här gången. Medans vi satt och pratade nere vid ån blev det världens liv och vi insåg att det var någon slags karneval grejs där så det var massor med folk ute på stan. Det var konstiga tanter som gick runt med svärd och fäktades, haha.. Sen bestämde vi oss för att käka, det blev en super god och fräsch pasta sallad ifrån Cupido som vi tog med oss till ån för att äta i solen. Tiden rullade iväg snabbt så vi var tvugna att gå till bussen och gå ut med vovven. Mötte upp fina Sandra på promenaden och hängde ett bra tag med henne, trotts att det bara var en vecka sen vi sågs sist så har ja saknat ängeln massor. Vi gjorde väl egenltigen inget speciellt, satte oss på en skolgård och skrattade massor och sen följde vi med henne hem och tittade på ett par skor madam köpt till studenten. yeah.. Sen var vi hem och lämnade vovven och hämtade pengar för att kunna handla på middag på Willys. Jag skulle köpa cigg och blev frågad om leg och det var väl inte så konstigt.. MEN, hon nöjde sej inte bara att ta leg på mej utan skulle ha det på hela sällskapet jag var med. Det här är ju ett skämt! Det var inte systemet jag var på och skulle handla sprit utan på en jävla mataffär och skulle enbart köpa ett packet cigg. Heelt galet...

När vi kom hem var vi galet trötta så la oss i sängen och pratade i nästan en timme innan jag ställde mej vid spisen och skulle göra pannkakor. Dock blev det väldigt misslyckade så ja bytte till plätt gärnet ganska snabbt och det blev väl lite bättre i alla fall. Nu ligger vi i soffan och tittar på ESC. Dom håller fortfarande på att ge ut poängen så vem som vinner får vi väl veta snart. Kvällens bästa låtar var i alla fall Finland´s och Norge´s. Jag är ingen fan utav Sverige´s låt men det är klart det skulle vara kul om vi vann fast det är nog ingen risk med tanke på att hon fått så dåliga poäng. Hoppas bara att vi kommer upp i poängen så att vi får vara med nästa år, skulle ju kännas jätte konstigt att inte ha melodifestivalen ett år.

Det har i alla fall varit en toppen dag på allt sätt, nu ska jag stänga av mobilen och vara lite social här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0