Vanlig söndags ångest ?!



Helgen har bara sprungit iväg och det är redan måndag om bara några få timmar. Vart tog två dagars ledighet vägen egentligen? Jag har massa saker jag bara måste ta tag i i början på veckan. Skicka in lite papper, gå förbi banken, söka lite jobb, ordna upp den där bort tappade räkning, titta efter lägenheter och andra små saker som skall göras. Man hinner inte avsluta en sak innan det är dags för att påbörja det nya. Jag orkar inte någonting utav det där just nu men det är väl det här som kallas ansvar i guess..

Nu ska jag krypa ner i sängen och få några timmars sömn innan väckarklockan ringer och jag måste gå upp. Om en månad är praktiken slut och även om det skrämmer mej lite med vad som kommer hända efter den så ska det bli väldigt skönt att slippa dom här tidiga morgona som tar kål på mej..

Ikväll blir det kisse som är min man och ligger i min famn, bättre än ingenting alls. Vilkorslös kärlek! Han är bäst, han..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0