Äntligen internet igen!

Dagarna går upp och ner just nu. Igår var det helt okej, jag hade knappt ont alls och illamåendet var som bortblåst. Vi åkte in till stan och promenerade runt där, var till kyrkan och sen blev det middag på Aspekt, varm chocklad med grädde & varma mackor. Avslutade kvällen med Sex and the city på datorn.

Idag mådde jag tyvärr sämre igen, kräktes på morgonen av alla mediciner och har fruktansvärt ont. Trött i kroppen och allt känns bara så hopplöst, jag är trött på att vara sjuk och jag är trött på att ha ont. Nu är det bara två dagar kvar tills jag ska sluta med medicinerna och jag hoppas verkligen att jag kommer bli piggare och mår bättre sen! Vi packade ihop alla våra saker idag och flyttade hem till Willhelm istället. Han ska åka hem under höstlovet så det passade perfekt att vi fick låna hans rum under tiden. Det ska bli så skönt att komma hem snart och få träffa alla igen, jag behöver verkligen det. Tyvärr missar jag Winnerbäcks konserten som är på fredag men nästa år ska jag dit, oavsett vart det är och vad det kostar.

Har lite saker att ordna på datorn nu inför hemresan medans jag äter en smaskig efterrätt innan jag kryper ner i sängen och sover.  


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0